söndag 28 oktober 2012

Resultat av utlottningen




Sådärja, nu har jag resultatet av utlottningen som jag hade för att fira mina 300.000 besöksklick på bloggen. Det var 16 personer som ville vara med och tävla - dotter Mallis hoppade jag över i turordningen som vi kommit överens om. Hon hjälpte mig i stället att dra vinnarna.

Första vinsten gick till nummer 2 - Linda på Glutenfria köket
Andra vinsten gick till nummer 7 - Elin
Tredje vinsten gick till nummer 1 - Prinsessan på ärten
Fjärde vinsten gick till nummer 9 - Ing-Britt

Maila mig era namn och adresser så kommer vinsterna på posten.
Hoppas ni ska få glädje av dem.

Tusen tack alla ni som ville vara med, och tusen tack för era kommentarer, och framförallt för att ni vill följa med i fortsatta matäventyr! Följ med till 400.000 så blir det en ny utlottning.
Ha en fortsatt fin söndag allihop!



 

6 kommentarer:

  1. Grattis till dina fina 300 000 besökare. Jag hann inte med att tävla denna gång men snart är du ju uppe i 400 000 och då hänger jag på! Vilken rolig idé att ordna en tävling. Nu blev jag ju lite sugen på att ordna en sådan tävling. Tror att min blogg snart firar 500 000 besökare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Jag har sett att du snart är uppe i 500.000. Inte dåligt, dit har jag en bit kvar! Ska hålla utkik om du ordnar en tävling, då hakar jag förstås på. Ha en fortsatt bra söndag!

      Radera
  2. Vad glad jag blev av din kommentar på min blogg, både att jag vunnit och om mina små virk o stickprojekt :) Har mailat dej min adress, och tack igen vad roligt och för en bra blogg. Prinsessan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, Prinsessan! Visst är det roligt att vinna, även om det inte är så stora saker. Vinsten kommer snart på posten. Ha det bra!

      Radera
  3. Hej Kjersti. Vad roligt. Vilken överraskning. Jag skickar min adress. Hälsningar Ing-Britt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det kul att vinna! Skickar vinsten i morgon, och hoppas du får glädje av tranbärspulvret!

      Radera