söndag 8 april 2012

Vinnare i utlottningen är.....



Nu har jag dragit vinnarna i utlottningen, och jag vill passa på att tacka för beröm och fina kommentarer! Det är ju tack vare er, fina läsare och följare, som det känns meningsfullt att fortsätta att blogga. Så jag kör väl på ett tag till, och siktar på en ny utlottning när jag nått 200.000. Det har jag ju redan lovat, det här var ju en mindre utlottning i halvtid. Grattis till er som vunnit!

Paket 1 - Ulrika Edberg med nummer 6
Paket 2 - Gluten-Elin med nummer 7
Paket 3 - Randi med nummer 14
Paket 4 - Ankan med nummer 3
Paket 5 - Therése med nummer 9
Paket 6 - Pernilla med nummer 11
Paket 7 - Nathalie med nummer 10
Paket 8 - Anna - Fru C med nummer 12

Maila mig era namn och adresser så skickar jag paketen så snart jag kommer till stan i början på veckan. Mailadressen hittar ni under "Om mig". Ni som har vunnit choklad kan väl också meddela om ni är allergiska mot något så jag inte skickar nötchoklad till en nötallergiker. Skulle det vara så illa, så byter jag till någon annan choklad.

Tack för att ni ville vara med och tävla!! En fortsatt skön påskhelg önskar jag er!




3 kommentarer:

  1. Kul.Hämtar vinsten vid tillfälle. Tack för igår.
    Trevligt och gott som alltid.

    SvaraRadera
  2. Ååå tack, så roligt :) //Therése

    SvaraRadera