lördag 7 april 2012

GLAD PÅSK!!!!!




Tänk att det är Påskafton idag! Jag hoppas ni alla får en riktigt GLAD PÅSK-helg med god mat och mysig samvaro med familj och vänner!

Här hemma kommer vi att vara tio personer runt bordet, plus lilla I, förstås, men hon får nog nöja sig med små smakportioner av rotsaker och frukt. Vi andra ska festa på traditionsenlig påskmat, bl a gravad lax, lammfärsköttbullar med rosmarin (recept i morgon), och farmor Siris jättegoda inkokta lax. Jag återkommer lite senare under dagen med det receptet, när jag gjort den klar och garnerat den.  Till dess får ni ha en riktigt underbar Påskafton!!

Förresten, vill ni vara med i min utlottning så får ni skynda er. Kl 15.00 idag stänger jag igen.

2 kommentarer:

  1. Glad Påsk! Hoppas ni har en mysig ledighet :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma, Malin! Hoppas att konstrundan varit välbesökt, och att du fått berättigad uppskattning för dina fina smycken!

      Radera