onsdag 22 februari 2012

Njut av tulpaner!




Tulpanens dag har visserligen redan passerat med råge - den infaller i januari - men idag får ni i alla fall nöja er med en tulpanbukett från min sida. Jag är nämligen småkvaddad - för att inte säga totalkvaddad -  efter en mindre käkoperation igår. Med sju stygn i munnen och en ispåse på kinden är man inte så upplagd för kulinariska upptåg i köket! Dessutom ser jag ut som om jag gått en match mot Åsa Sandell!! Födointaget består mest av Alvedon och kalla smoothies. Ingen matlagning idag i alla fall!

Välj gärna miljöcertifierade tulpaner från Alverbäcks, som klimatkompenserar för sina utsläpp.





4 kommentarer:

  1. Tulpaner är det absolut finaste som finns. Det är så mycket vårkänslor i dom :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, Helena! Jag älskar tulpaner, det är en av mina favoritblommor! Vårligt hoppfulla!

      Radera
  2. Krya på dig och hoppas att det läker snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, snälla! Jag ser inte klok ut, men har i alla fall inte så ont, så det finns hopp!

      Radera