söndag 10 oktober 2010

Välkommen!

Hej och jättevarmt välkommen till min alldeles nystartade matochpratblogg! Jag är en sann mat- och baknörd, och älskar att klura ut nya recept. Det bästa jag vet är att botanisera i saluhallar och matbutiker bland kryddblandningar, oljor, marmelader och allehanda gryner, nötblandningar och röror. Jag är också väldigt intresserad av hälsa, och är övertygad om att det vi stoppar i oss har stor betydelse för hur vi mår. Jag kommer att dela med mig av mina recept, och även av funderingar kring stort och smått. Min förhoppning är att jag ska kunna inspirera dig till att våga testa något nytt. Observera att jag är en glad amatör, både när det gäller foto och kockande, och framförallt när det gäller bloggande. Anders, som hjälpt mig lägga upp bloggen får nog räkna med en hel del svärmorssupport framöver. Kom gärna med kommentarer, både ris och ros. Men nu kör vi!!

2 kommentarer:

  1. Yippie! Vad roligt! Dig ska jag allt följa, du är bäst! Puss Mallis

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har här! Och vilka läckra recept.. yammi!! :) Complimenti!! Maj-Britt

    SvaraRadera