lördag 16 februari 2013

Utlottning för att fira 400.000 besökare


Jag lovade ju tidigare i veckan att jag skulle återkomma med en liten utlottning för att fira att bloggen nu kommit upp i aktningsvärda 400.000 besöksklick. Så här är jag nu. Efter ett besök i kungliga hufvudstaden innehållande häng med dottern, god middag på Nalen, häftig konsert med Jerry Williams och avslutande köprunda dagen efter så är jag redo!

Jag hör till dem som tycker att man ska ta vara på varje tillfälle att fira. Jag har aldrig förstått mig på dem som förbigår alla högtidstillfällen med tystnad. Nej, livet är minsann så knöligt emellanåt, så nog behöver det lysas upp så fort man har något tillfälle att celebrera. Födelsedag, namnsdag, nytt jobb, lyckad tenta, examen, bröllopsdag, ny lägenhet, att man blivit frisk från någon sjukdom, att man vunnit något, ja vad som helst. 400.000 besökare på bloggen t ex!!

Den här gången tänkte jag att några av vinsterna skulle få matcha pratdelen i min blogg, så därför har jag med ett par set med affirmationskort och en kylskåpsmagnet från Kreativ Insikt. Läs gärna mer om affirmationer i det här inlägget.

1. Ett set med stora affirmationskort med tillhörande baksidestexter och instruktioner.
2. Somrig grillvante och handuk från Hemtex.
3. Ett lite mindre set med morgonpeppkort.
4. En härligt färgsprakande handduk från Designtorget i mönstret "Frukost på sängen" - och vem
    vill inte ha det!
5. En fantastisk god chokladnyhet, helt mjölk- och nötfri.
6. Roliga Wettexdukar som förhoppningsvis ska muntra upp hushållsjobbet.
7. En kylskåpsmagnet med texten "Livet kan vara krokigt men aldrig utan mening".

Det du behöver göra för att vara med är bara att ge dig tillkänna med en liten kommentar i just det här inlägget. Slumpen avgör helt och hållet så du behöver inte anstränga dig för att hitta på något fyndigt. Nästa lördag drar jag vinnarna, så du har en vecka på dig. Och du, skulle du inte lyckas få iväg din kommentar vid första försöket så pröva igen. Ibland kan det vara svårt att tyda de bokstäver och siffror som man måste skriva för att bevisa att man är mänsklig och inte en robot.

Som vanligt står jag helt för kostnaden för priserna och portot, helt enklet som ett tack för att ni vill fortsätta kika in hos mig då och då. Lycka till allihop!







 

23 kommentarer:

  1. Spännande! jag vill vara med...
    Ser med spänning fram emot dina
    måndags recept, använder många
    av dem.
    Ha det så gott önskar Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Wow, grattis! Sååå många besökare!
    Jag hoppas ju så klart på att jag vinner! ;)
    Ha en toppen helg!
    Kramar!
    //Lana

    SvaraRadera
  3. Kul med massa besökare!!
    Grattis :)
    Fina priser så jag är gärna med!

    SvaraRadera
  4. Härligt med så många besökare!
    Är gärna med men eftersom jag inte bor i Sverige så tänkte jag att en eventuell vinst kunde skickas till en vän i Sverige som behöver muntras upp lite extra. Och dessa underbara vinster kan inte mer än sprida lite glädje. . .

    SvaraRadera
  5. Du har så rätt så vad gäller det där med firandet, vi är av precis samma inställning (fast vi misstänker att du har koll på det:)). Det finns så mycket elände runt oss i världen, stort som smått, så det gäller verkligen att ta tillvara på alla tillfällen till firande!
    Låter som det blev en riktigt härlig Stockholmsvistelse, inte dumt att ha sin bröllopsdag på självaste alla hjärtans dag och att dessutom fira med en show med självaste Jerka låter bara bättre!

    Grattis säger vi till de 400000, absolut firasvärt!

    Kramar och en fin helg till dej

    SvaraRadera
  6. Grattis till en massa besökare. Inte förvånande egentligen då du har riktigt bra inlägg. Här firas det också ofta, ofta ;)

    Självklart vill jag pröva lyckan i ditt lotteri med alla fina vinster.

    Fortsatt trevlig helg till dig och de dina!

    SvaraRadera
  7. Grattis Mum till 400.000, och till din finfina blogg! Räkna bort mig i utlottningen, men ville säga grattis ändå :) Puss

    SvaraRadera
  8. Grattis till alla besökare och tack för att du delar med dig av recept, inspiration och livet i din blogg. Gillar den mycket och speciellt med alla bilderna!

    mvh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  9. Klart jag vill vara med! Vilka härliga saker du lottar ut! Jag tillbringade också Alla Hjärtans Dag i den stora staden med efterföljande övernattning. Tyckte att jag såg dig på Hälsa för alla i PUB-huset, så då kanske det var så :-). Grattis till 400,000 besökare! Klart man ska ta alla chanser att fira!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men Maria, du skulle ha gett dig till känna! Visst var jag där. Nästa gång du ser mig så får du puffa på mig.

      Radera
    2. Vore pinsamt om jag hade fel :-). Men jag lovar att puffa på dig nästa gång jag ser dig! F.ö köpte jag rödbetspulvret som du tipsat om! Kram på dig!

      Radera
  10. GRATTIS! Det är fantastiskt att det blivit så många. Det beror på att Du är så BRA!!!! Avstår utlottning denna gång.

    SvaraRadera
  11. Hej! Vilka fina saker, klart man vill vinna dessa! :)
    Jag är både gluten och laktos intolerant, så vill passa på att tacka för många inspirerande och goda recept!

    /Emma :)
    emmma.eriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Grattis till alla besökare! Kan absolut förstå att så många gillar din blogg :D Speciellt måndagsrecepten är mina favoriter!

    Liv

    SvaraRadera
  13. Grattis till så många besökare. Jag har just hittat dig och läser med glädje./Solveig

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Grattis till 400.000 besökare. Självklart vill jag vara med i ditt lotteri av fina vinster.

    Mvh, Ulrika (ullisiskogen@yahoo.se)

    SvaraRadera
  15. Det klart man ska ta chansen att fira när man har den. Man vet aldrig vad som ställer till det när det kommer till de planerade firandena. Hoppas Jerka var bra, skulle gärna se showen.
    Grattis till 400.000 unika besökare, det är bra jobbat!

    SvaraRadera
  16. Ojoj, stort grattis till antalet besökare! Självklart måste man lämna ett avtryck och vara med i kampen om de fina priserna :) Spännande!!
    /Caroline

    SvaraRadera
  17. Nämen oj så fort det rasslar på för dig!! Kul!!! Stort grattis och såklart vill jag vara med. Tack för påminnelsen ;-) /Therese

    SvaraRadera
  18. Åh va roligt att så många har hittat till din sida! :) Jag vill gärna vara med i tävlingen. //Lina

    SvaraRadera
  19. Igår var jag och köpte rårismjöl... Ska bli skoj att prova!

    Vill självklart tävla!

    Tack och hej, jag gillar inte leverpastej ;)
    //Elin

    SvaraRadera
  20. Roligt m tävling o kikar in hos dig då o då..

    Ha det gött för det tänker jag ha
    Carina

    SvaraRadera
  21. Vilken härlig inställning till mat och livet du har Kjersti! Att ta varje tillfälle i akt att fira och förmåga att laga, gott, ta vara på de goda stunderna i livet och sprida glädje.

    Och självklart vill jag vara med i utlottningen:-)

    SvaraRadera