tisdag 12 februari 2013

Snart blir det utlottning



Kära söta, jag inser att jag passerat 400.000-vallen för besöksklick här på bloggen idag! Jag tycker det är så fantastiskt att ni är så många som dagligen följer mina öden och äventyr vid spisen! Och jag inser också att jag i ett svagt ögonblick när jag passerade 300.000-gränsen i oktober lovade att ha en utlottning till när jag nådde 400.000. Löften måste naturligtvis hållas, men jag har inte hängt med riktigt så jag måste försöka klura ut något lämpligt att lotta ut. Håll utkik i slutet av veckan så lovar jag att återkomma. Alltid ska jag väl kunna hitta på något som kan lysa upp i snön och kylan!

2 kommentarer:

  1. vilken vacker bild! :)
    önskar dig en fin fortsättning på februari :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Molly! Du missar väl inte själva utlottningen som jag hade i lördags. Du har hela veckan på dig. Må så gott!

      Radera