söndag 24 februari 2013

Resultat av utlottningen




Nu har jag dragit vinnarna i min lilla utlottning som jag hade för att fira att jag kommit upp i 400.000 besöksklick. Det var 19 som hade anmält sig, och alla har fått ett nummer i turordning, som maken sen dragit helt slumpmässigt och ovetande om vem som hade vilket nummer.

Tack för att ni ville vara med, och tack för snälla kommentarer. Jag är så glad över att ni fortfarande vill läsa min blogg, och jag hoppas förstås att ni fortsätter hänga med till 500.000. Och ni som inte vann nu, ni har en ny chans när jag når dit!

1. Mali Asa fick affirmationskort från Kreativ Insikt
2. Maria fick set med handduk och grillvante från Hemtex
3. Mårtenssons fick morgonpeppingkort från Kreativ Insikt
4. Liv fick den fina handduken från Designtorget
5. Bakochmatföralla - d v s Annika - fick mjölk- och nötfri choklad
6. Fröken Nilsson fick wettexdukar med fjärilsmotiv
7. Ragna Marie fick en kylskåpsmagnet från Kreativ Insikt

Maila mig era namn och adresser så snart ni kan, så skickar jag vinsterna med posten. Min mailadress hittar ni under rutan "Om mig" högst upp i högra hörnet på bloggen.
Hoppas ni ska få glädje av presenterna!

Ha en fortsatt fin söndag allihop!

8 kommentarer:

  1. Stort grattis till vinnarna och tack till dig som lägger ner så mycket tid på bra inlägg. Hoppas du kryar på dig från förkylningen och får en trevlig söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Beatrice! Håller tummarna för att du är en av vinnarna nästa gång! Är på bättringsvägen även om formen långtifrån är på topp.

      Radera
  2. WOW, så härligt, vilken kanonavslutning på helgen, tack! Peppingkort för mornar låter helt perfekt, som ser vi fram mot. Mejl är på väg.
    Klart vi hänger med till de 500000!

    Ha en finfin vecka,
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas korten ska sprida morgonglädje till er. Kul att ni hänger på till 500.000! Kram!

      Radera
  3. Synd att jag inte vann... :(
    Jag vinner nästan aldrig i olika lotterier...
    Ja, ja...i Ryssland säger man att har man otur i lotterier har man tur i kärlek... ;)
    Ha en toppen kväll!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du, jag vinner nästan aldrig heller, och brukar trösta mig med att jag har tur i kärlek i stället. Men, men, vi får väl innerligt hoppas att de som vunnit har tur i kärlek OCKSÅ! Jag håller tummarna för dig också i nästa utlottning. Kram!

      Radera
  4. Oh, vad roligt!
    Tittade in för att kolla
    måndagens veg recept, och
    så ser jag att jag hade turen
    att vara en av vinnarna i din
    utlottning!
    Tusen tack!
    Ha det gott önskar Ragna Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det alltid kul att vinna - även om det inte blir storslam! Vinsten kommer med posten så småningom. Ha det bra du också!

      Radera